Vaira Vīķe-Freiberga

Valsts prezidente Vaira Vīķe-Freiberga šodien tikās ar sabiedriskās organizācijas “Mārketinga padome” valdi, esot klāt “Kvalitatīva Latvijas produkta” jeb tā dēvētās “Zaļās karotītes” pasniegšanā 4 jauniem preču zīmes īpašniekiem – a/s “Rīgas piensaimnieks”, “Kokq&Co”, “Rosība”, “Latfood”.

 

Uzrunājot zemkopības ministru Mārtiņu Rozi, padomes dalībniekus un uzņēmējus, prezidente sacīja, ka tic Latvijas produktu labajai slavai un ir pilnībā pārliecināta par Latvijas produktu auglīgajām perspektīvām ne tikai pašmāju, bet arī Eiropas un pasaules mērogā. Pēc valdes sēdē priekšā stādītās Latvijas lauksaimniecības tirgus veicināšanas programmas, kuras mērķis ir palielināt augstas kvalitātes Latvijas produktu noejas tirgu un konkurētspēju Eiropas tirgos, V.Vīķe-Freiberga uzsvēra mārketinga nozīmi Latvijas produktu tirgus veicināšanā: “Jūsu darba ķēdes noslēguma posms ir pircējs, kurš izdara veikalā savu izvēli, sakot “jā” vai “nē” Jūsu precei, citas izvēles, gluži kā referendumā par Latvijas nākotni Eiropā, nav.”

 

Valsts prezidente tikšanās laikā pauda gatavību turpināt iesaistīties Latvijā ražotu kvalitatīvu produktu tirgus veicināšanas pasākumos, novēlot sekmes katram uzņēmējam augstvērtīga produkta pārdošanā un izplatīšanā.

 

Klātesošie uzņēmēji un valdes locekļi apliecināja gatavību tautas nobalsošanā 20.septembrī izdarīt izvēli par Latvijas dalību Eiropā, kas nodrošinātu Latvijas produktiem plašāku noieta tirgu un “vārtus” izejai uz pasaules tirgiem.

 

Sveicot “Zaļās karotītes” saņēmējus, prezidente novēlēja “tādas sekmes un piekrišanu no pircēju puses Jums visiem kā tajā pasakā, kurā meita ceļas no rīta un prasa mammai: “Mammu, kur ir mana lielā karote?”

 

Prezidente šodien Ķīpsalas izstāžu zālē arī apmeklēja izstādi “Riga Food”, paužot gandarījumu par daudzajiem augstvērtīgajiem Latvijā ražotajiem produktiem.