LI vadītāja pastāstīja, ka, gatavojoties Latvijas prezidentūrai Eiropas Savienības Padomē un paredzot intereses pieaugumu par Latviju, Latvijas Institūts 2014.gadā ir saņēmis septiņkārtēju budžeta palielinājumu un izdevis vairākus jaunus informatīvos materiālus gan drukātā, gan elektroniskā formātā par Latviju angļu un franču valodās. Tāpat K.Pētersone informēja, ka LI turpina 2014.gadā uzsākto Latvijas oficiālā informācija portāla www.latvia.eu atjaunināšanu, nodrošinot mūsdienu tehniskajiem standartiem atbilstošu portāla funkcionalitāti, inovatīvu dizaina risinājumu, ātru un viegli uztveramu lietojamību. Tā kā prezidentūras laikā īpašs uzsvars tiek likts uz digitālo komunikāciju, portāls kalpo kā komunikācijas līdzeklis, informējot ārvalstu auditoriju par Latvijas valsti, tās iedzīvotājiem, aktualitātēm un sasniegumiem, ekonomiku un inovācijām, kultūru un vēsturi, tā lietotāju skaits gadā ir aptuveni 240 000.
„Prezidentūras laikā Latvijas Institūts piedāvā informatīvu atbalstu ārvalstu viesiem, nodrošinot gan ar nepieciešamo informāciju, gan ar materiāliem, turpinot piedāvāt plašu pakalpojumu klāstu ārvalstu medijiem, organizējot vizītēs un koordinējot programmu Latvijā,” teica K.Pētersone, piebilstot, ka 2015.gada pirmajā pusē paredzēts arī finansiāls atbalsts ārvalstu žurnālistiem, popularizējot, prezidentūras pasākumus vispārējās politikas un kultūras kontekstā.
LI aktīvi uztur oficiālo valsts Facebook lapu “If You Like Latvia, Latvia Likes You”, un paredz prezidentūras laikā tajā izvietot 3 interaktīvus šķirkļus par Latvijas prezidentūru ārvalstu auditorijai. „Pagājušajā gadā mēs sasniedzām rekordlielu apmeklējumu skaitu – desmit miljonus klikšķu, bet papildus finansējuma gadījumā šo lietotāju atzīto saturu Latvijas Institūts sociālajos tīklos ir gatavs komunicēt arī krieviski, tādejādi valstī, kurā lieto krievu valodu, nodrošinot objektīvu, nepolitizētu informāciju par Latvijas sabiedrību un stiprinot eiropeiskās vērtības,” teica LI vadītāja K.Pētersone