Delegācija, kuras sastāvā kopā ar Šanhajas municipalitētes vadību piedalījās Ķīnas koncerna Bright Food vadība, uzsvēra lielo interesi par sadarbību ar Latvijas pārtikas pārstrādātājiem jau tuvākajā laikā. Koncerns ir plaša pārtikas grupa, kura aptver mūsdienu lauksaimniecību, pārtikas pārstrādi un ražošanu, pārtikas sadali un ietver pilnu pārtikas nozares vērtību ķēdi. 2013.gadā šī grupa sasniedza 106,8 miljardu RMB lielu peļņu (aptuveni 13,7 miljardi EUR). Grupas pamatdarbībā ietilpst piena, cukura, gaļas, dārzeņu un rīsu nozares, kā arī mūsdienu lauksaimniecība, mazumtirdzniecība, nekustamie īpašumi un finanšu pakalpojumi. Bright Food Grupai pieder vairākas labi zināmas preču zīmes un zīmolu produkcija Šanhajā un Ķīnā.
Sarunas gaitā abas puses pauda apņēmību un lielu interesi sadarboties. Valsts prezidents A.Bērziņš, atsaucoties uz aizvadītajā gadā Milānā notikušo sarunu ar Ķīnas premjeru, uzsvēra, ka šī vizīte ir apliecinājums tam, ka Latvija un Ķīna ir gatavas spert nākamo soli sadarbības paplašināšanai, kurā lauksaimniecības preču ražošanai un pārstrādei ir īpaši nozīmīga loma, jo Latvija izceļas ar augsti kvalitatīvu un ekoloģiski tīru produkciju. „No savas puses darīšu visu, lai atbalstītu jau esošo kontaktu paplašināšanu starp abām valstīm, kā arī jaunu radīšanu,” piebilda Valsts prezidents.
Bright Food vadītāji uzsvēra, ka koncerna mērķis ir kļūt par Ķīnas vadošo, visaptverošo pārtikas grupu ar starptautisku konkurētspēju un zīmola ietekmi pasaulē, kas atpazīstams kā drošas, veselīgas un kvalitatīvas pārtikas ražotājs, lielākais plaša patēriņa pārtikas piegādātājs Šanhajā un laika gaitā kļūst par Ķīnas vadošo pārtikas zīmolu ar globālu pārklājuma tīklu un pārrobežu darbību. Trīs līdz piecu gadu laikā Bright Food vēlas kļūt par vienu no 5 līdz 8 Šanhajā lokalizētajām, daudznacionālajām korporācijām ar globālo pārklājuma tīklu un pārrobežu darbību, ieņemot vietu starp pasaules 500 labākajiem uzņēmumiem.
Valsts prezidents uzsvēra, ka Latvijai ir būtiski turpināt nostiprināt politiskos kontaktus ar Ķīnu, lai radītu priekšnoteikumus sadarbībai ekonomikā, izglītībā un kultūrā. Bet, palielinot eksporta apjomu uz Ķīnu, Latvija vēlas panākt, lai Latvijas eksportā uz Ķīnu būtu vairāk preču ar augstāku pievienoto vērtību.