Egils Levits
vizuālis

Valsts prezidenta kanceleja (turpmāk – Kanceleja) izsludina konkursu uz vakanto Mediju centra komunikācijas speciālista amatu (uz nenoteiktu laiku).

Ja pretendentam ir vēlme:

  • regulāri veikt kvalitatīvu mediju monitoringu Latvijas un ārvalstu plašsaziņas līdzekļos un ziņu aģentūrās;
  • nodrošināt interneta tiešraides Valsts prezidenta un Kancelejas norisēm;
  • sagatavot tekstuālo un audiovizuālo (t. sk. animācijas, foto, video un grafikas dizaina) saturu, kas atbilstu mūsdienīgas komunikācijas tendencēm, Kancelejas tīmekļvietnē www.president.lv un sociālo tīklu platformās Twitter, Facebook un Instagram;
  • koordinēt ar tīmekļvietnes www.president.lv attīstību saistītus jautājumus;
  • pēc nepieciešamības organizēt preses konferences, intervijas un citus ar Valsts prezidenta un Kancelejas darba atspoguļošanu saistītus pasākumus;

un ja pretendentam ir:

  • otrā līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība sociālo zinātņu, politikas vai komunikācijas zinātnē;
  • vismaz trīs gadu darba pieredze pēdējos piecos gados sabiedrisko attiecību vai komunikācijas jomā;
  • prasmes un zināšanas kvalitatīva mediju monitoringa veikšanā;
  • prasmes savā darbā izmantot mūsdienu informācijas tehnoloģijas, t. sk. dizaina un/vai maketēšanas programmatūras, fotoattēlu un video apstrādes programmatūras, interneta tiešraižu nodrošināšanas programmatūras, mediju monitoringa programmatūras;
  • prasmes un zināšanas darbā ar sociālo tīklu administrēšanu, satura veidošanu;
  • izpratne par komunikācijas un sabiedrisko attiecību jomu;
  • izpratne par Latvijas Republikas Satversmē un likumos noteiktajām Valsts prezidenta funkcijām un ar to īstenošanu saistītajām jomām;
  • teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja orientēties lielā informācijas apjomā un praktiski risināt sarežģītas situācijas ierobežotā laikā;
  • valsts valodas zināšanas vismaz C1 līmenī un vismaz vienas svešvalodas zināšanas (vēlams – angļu valodas zināšanas);

tad mēs piedāvājam:

  • mēnešalgu no EUR 1934,00 līdz EUR 2148,00 pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas;
  • atvaļinājuma pabalstu 50 % apmērā no mēnešalgas;
  • papildatvaļinājumu līdz 8 darba dienām atkarībā no darba izpildes novērtējuma;
  • veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika beigām;
  • dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē;
  • mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas;
  • darba vietu Rīgas pilī, kas ir nozīmīgs Latvijas vēstures un kultūras mantojums (Rīga, Pils laukums 3).

Pretendentiem līdz 2022. gada 1. aprīlim Valsts prezidenta kancelejai jāiesniedz šādi dokumenti:

  • motivēta pieteikuma vēstule dalībai konkursā uz vakanto amatu, minot arī praktiskus piemērus uzkrātajai darba pieredzei;
  • dzīves un darba gājuma apraksts (CV), kurā ietverta informācija, kas apliecina atbilstību atlases konkursa sludinājumā minētajām prasībām;
  • augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopija.

Dokumenti jāiesniedz elektroniski, nosūtot tos vienā sūtījumā uz e-pasta adresi darbs@president.lv ar norādi “Pieteikums Mediju centra komunikācijas speciālista amata konkursam”. Tālrunis papildu informācijai: 67092117.

Informējam:

  • pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts prezidenta kanceleja (Pils laukums 3, Rīga, LV-1900);
  • sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri būs iesnieguši prasībām atbilstošus dokumentus, kā arī būs atbilstoši izvirzītajām prasībām.

Personāla atlase tiks organizēta trīs kārtās, no kurām pirmajā kārtā tiks veikta iesniegto dokumentu izvērtēšana, otrajā kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti izpildīt praktiskos uzdevumus, savukārt uz trešo kārtu – interviju – tiks aicināti tie pretendenti, kuri otrajā kārtā būs ieguvuši augstāko punktu skaitu.